[Csaladtortenet 2] Markó János házassági akv.

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2020. Dec. 20., V, 18:02:34 CET

Kedves János!

Lakhely Tolmács 36
A vőlegény 34 éves özvegy, plebeius (nem nemes) a menyasszony 18 éves
hajadon. Katolikusok.
Háromszor hirdetve.
Szülők: (M.) József, Nagy Katalin (ezt özvegyeknél a legritkább
esetben írják) (N.) istván, Baró Julianna pleb.
Tanúk:Markó György, Tóth József pleb
Eskető: Kercselics Mihály helyi plébános

Üdvözlettel
Lajos

Marót János <marot.janos at chello.hu> ezt írta (időpont: 2020. dec. 20.,
V, 17:38):