[Csaladtortenet 2] Maller Irén

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Dec. 21., H, 18:26:27 CET

Kedves Gyuri,

a január elég tág, levéltári szempontból 4-28-ig tart. Lehet, hogy 28-án
nyitnak csak ki, de az még január :)
Egyébként átcuccoltak, láttam erről egy Facebook hírt. Az anyag vagy egy
része még nem kutatható, de átcígölték Budapestre.

Üdv

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 21., H,
16:57):