[Csaladtortenet 2] MNL online állami anyakönyvek

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2020. Dec. 25., P, 10:31:43 CET

Sziasztok,

esetleg a polgári anyakönyvek indexelését elvégezhetnék a jelenlegi
anyakönyvvezetők. Természetesen ösztönözném őket egy kis prémióval, de
szerintem léteznek kisebb települések, ahol saját felhasználásra, a
munkájuk megkönnyítése érdekében az anyakönyvvezetők már rég létrehoztak
név indexeket az anyakönyvekhez. Nem kellene átírni az összes anyakönyvi
adatot - kezdetnek elégséges lenne a nevek esetleg születési dátumokkal
kiegészítve létrehozni egy listát minden anyakönyvhöz, illetve az egyházi
anyakönyvekhez hasonló indexek is elegendők lennének - név + anyakönyvi lap
száma.

Üdvözlettel Erik

Tibor Diamant <tibor.diamant at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 25.,
P, 10:16):