[Csaladtortenet 2] MNL online állami anyakönyvek

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2020. Dec. 25., P, 10:59:29 CET

Kedves Gyuri!

A kialakításra kerülő Családtörténeti Kutatóközpont feladatai közül az első:

*a családtörténeti források feltárását, digitalizálását;*

Ez a feladat magába foglalhatja a BM adatbázisban lévő anyakönyvi adatok
kutatható részének konvertálását a publikusan kutatható adatokhoz. Ehhez
már nem kell szkenneléssel foglalkozni, csak egy alkalmas program
elkészítése szükséges.

A családfakutatás jövője szempontjából ezt a lépést nagyon fontosnak tartom.

Üdvözlettel: Diamant Tibor

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 25., P,
10:38):