[Csaladtortenet 2] MNL online állami anyakönyvek

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2020. Dec. 25., P, 15:34:01 CET

Kedves Krisztián,

ez számomra azért meglepő, mert többször fordultam kérdéssel Budapest egyes
kerületeiben működő anyakönyvi hivatalhoz, mindig az volt a válasz, hogy
csak akkor keresik ki a keresett személyt, ha megadom a pontos születési,
házassági illetve halotti dátumot - mivel ők nem kötelesek keresgélni az
anyakönyvekben.

Üdvözlettel Erik

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 25.,
P, 11:47):