[Csaladtortenet 2] Egyenruha kérdés (II. Vh.)

Gajai Lászlóné gajaine at freemail.hu
2020. Dec. 26., Szo, 20:25:47 CET

Kedves Dia!Magyar katonai egyenruha. Édesapámról van egy fénykép, 1934-ben (22 éves korában) készült. A szabása, a derékszíj és a bajonett azonosan néz ki. Mellékelem a fotót.A kitüntetést nem tudom, milyen (az egyik valamilyen érdemkereszt lehet).Ruházat, felszerelés, etikett 1930-1945 a következő linken van leírás:https://www.masodikvh.hu/erdekessegek/tortenetek-fotok/1222-egy-katona-a-magyar-kiralyi-3-honved-gyalogezredbl Üdvözlettel:Gajainé Erzsi