[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 115 kötet, 28 szám

Király Zsuzsa kiraly.zsuzsa at kuntherm.hu
2020. Dec. 28., H, 18:43:34 CET

Kedves Gyuri!
Itt a polgári anyakönyv:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9P68-VHC?i=111&cc=1452460&c
at=788022
Üdv.
Király Zsuzsa

-----Original Message-----
From: csaladtortenet [mailto:csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu] On
Behalf Of csaladtortenet-request at levlista.theka.hu
Sent: Monday, December 28, 2020 12:00 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: csaladtortenet digest, 115 kötet, 28 szám

csaladtortenet listára a leveleidet a következő címre küld
	csaladtortenet at levlista.theka.hu

Web-en keresztüli fel- vagy leiratkozáshoz látogass el ide
vagy, küldjél egy 'help' tartalmú levelet az alábbi címre
	csaladtortenet-request at levlista.theka.hu

A lista adminisztrátorát itt éred el
	csaladtortenet-owner at levlista.theka.hu

Levél tárgyának a tartalmára utaló szöveget adj meg, válasz esetén is, mert
sokat nem lehet megtudni, ha a levél tárgya valami ilyen "Re:
csaladtortenet digest tartalma..."

Mai témák:

   1. településnév kiolvasási segítségkérés (Gyorgy Weber)
   2. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Gyorgy Weber)
   3. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Vértesi Tamás)
   4. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Tamás Deák)
   5. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Péter Bárány)
   6. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Csík Zoltán)
   7. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Roland Ákos Jakab)
   8. Fwd: Re:  településnév kiolvasási segítségkérés (Zám László)
   9. Re: településnév kiolvasási segítségkérés (Resmann Ágnes)
  10. Strakonicz és Szered (Gyorgy Weber)
  11. Győri család (renata slama)

Message: 1