[Csaladtortenet 2] nagy ötlet

Ádám Nagy cs.nagyadam at gmail.com
2020. Dec. 29., K, 23:10:13 CET

Kedves József!

Hacsak meg nem kéred valamilyen ürüggyel, hogy lefotózzátok a képkerettel,
amibe ideiglenesen beraktok mondjuk egy álló tájképet (pl. valami magas
sziklaalakzatról, templomtoronyról vagy idős fáról), majd a "végső" képhez
a fotós ügyesen bemontázsolja az anyukád által fogott képkeretbe az "utolsó
előtti lépcsőfok" képét. :)

Üdv,
Ádám

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec.