[Csaladtortenet 2] bePoccentem

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 11:55:33 CET

Sziasztok! Kifogott rajtam egy olvasat, vagy inkább értelmezés. A bal
oldalon, 1750 december 16-án meghalt Josephus, Mathias Mertinger 16 éves
fia. A József után áll egy szó, amit nem tudok értelmezni. Jól olvasható,
ha minden igaz, az van odaírva, hogy Poccen. Hasonló keresztnevet nem
találtam, ha pedig családnév, akkor hogy lehetséges, hogy Mertinger
Mátyásnak Poccen József nevű fia legyen? (Annyit ugyanis kiderítettem még,
hogy Potzen német családnévként is létezik.) Ötlet?
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVH-N9ZH-6?i=16&cat=17212
NJ