[Csaladtortenet 2] A FS-en való családfaépítés használatáról

Tomi MTAS mtastomi at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 16:30:07 CET

Kedves Levelező társak!

A 2. ponthoz szólnék hozzá:
- Sajnos megtanult "magyarul" az FS. Egy nagyon durva példa principal -
igazgató :)
- Tényleg egy jó funkció ha "a rendszer egyezést talál" sokszor már beírás
közben is próbál segíteni, de mindig ellenőrizzétek.
- A valaki "belenyúl", volt már olyan lelkes kutató aki összerondította a
családfám (ezredik ágon persze rokon). Több órámba került kijavítani.
Általában ennek az az oka hogy nem jól használják, vagy egyáltalán nem is
használják az összevonás (merge) funkciót. Pár hónapja újítottak azon is,
de sztem a régebbi jobb volt . . .
- "hibás indexelés "Többször adtam le hibát, a válasz jobb esetben majd
egyszer kijavítják. Egy pár hónapos újításnak köszönhetően viszont már mi
is javíthatjuk a bejegyzéseket. Persze a mai Szlovákiai területeken nem.

Üdv. Tamás

Szabó Előd <szaeltan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 30., Sze,
12:46):