[Csaladtortenet 2] A FS-en való családfaépítés használatáról

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2020. Dec. 30., Sze, 18:16:18 CET

Értem, köszönöm. Mindenesetre én le vagyok nyűgözve, sőt kissé már hülyén
érzem magam, hogy nem kell megdolgoznom Szalafő lapozgatásával. Ez az ág
volt a leghanyagoltabb vezetéknevem ellenére, mivel falun belül ahol
mindenki paraszt volt, és ugyanazok a kereszt, sőt vezetéknevek
ismétlődnek, csak születési adatokból még tippelni sem tudok a megfelelőre
lapozgatás és kombinálás nélkül. Most meg egy perc alatt megkapom kb
1800-ig összes testvérrel...Persze elkezdtem leellenőrizni, de én bele nem
nyúlok, az tuti, aki ennyit dolgozott...pedig van felcserélve pár
vezeték-keresztnév, de mindegy, csinálom magamnak továbbra is Ahnenblatton,
oda másolom a leellenőrzött adatokat.
Úgy tűnik egyébként, nem rokon, hanem vagy a falut vagy a Tamaskó nevet
(névrokon) kutató az illető, már van is tippem, ki, valamelyest
ismerem...mert a dédmamám ágával nem foglalkozott (pedig az érdekelne, ők
valamikor Erdélyből mentek be a faluba)

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 30.,
Sze, 17:57):