[Csaladtortenet 2] Kozma család - Körösladány - reformátusok

Károly Füzék fuzekkaroly at gmail.com
2020. Dec. 31., Cs, 00:12:40 CET

Kedves Kutatótársak!

Érdeklődni szeretnék, hogy a református körösladányi Kozma családot
kutatja-e valaki közületek?

Illetve van-e ötletetek, milyen forrásokból lehetne megtudni, hogy kik
voltak Kozma Gábor (szül. kb. 1854-1856, Körösladány, megh. 1882.
Körösladány) szülei, ha az anyakönyvek egy része az adott időszakból
megsemmisült?
Sajnos az 1854-1856 körüli születési anyakönyvek megsemmisültek. A
házassági (Bombála Máriával, 1879.) és a halotti (1882.) anyakönyvben nem
szerepel a szülei neve. Hagyatéki iratok nem maradtak fenn Körösladány
adott időszakából a Békés Megyei Levéltár tájékoztatása alapján, ahogy a
településre vonatkozó katonaállítási lajstromokat sem találtam a szóba
jöhető időszakból. A konfirmálási anyakönyvek elérhetőségéről nem kaptam
információt a református lelkészi hivataltól. Több ötletem nincsen sajnos a
lehetséges forrásokra vonatkozóan.

Köszönöm a segítségeteket előre is.
Boldog új évet!
Karesz