[Csaladtortenet 2] Spolarits család?

Nelli Nemeth ossifraga.hu at gmail.com
2020. Dec. 31., Cs, 13:35:58 CET

Sziasztok!

Egyik ágon eljutottam a nemes Spolarits családhoz, Tolna megyében. Úgy néz
ki, hogy ott egyelőre el is fogok akadni, de attól még szívesen olvasnék a
családról úgy általában, - ha esetleg létezik ilyesmi valakinek a
gyűjtésében és publikus.
Azon belül is, főleg a mediterrán terület érdekelne, de mivel Arcanumon is
csak nagyon minimális információt találtam, igazából, bármi jöhet.

Másik ágon, hasonlóan jártam a Szemeti családdal: ott is elakadtam a saját
családfámban, de találtam olyat, aki összeszedte a család történetét a 13.
századtól, és így is érdekes volt róla olvasni, hogy csak sejtésem van,
hogy merre felé kapcsolódhat hozzá az én családfám.

Előre is nagyon köszi bármi segítséget vagy tippet!

Üdvözlettel:

Németh Nelli