[Csaladtortenet 2] Hol keressem?

Erika Grisztel erikagrisztel at gmail.com
2020. Feb. 1., Szo, 19:46:09 CET

Legutóbb egy 1968-ban elhunyt személy halotti anyakönyvi kivonatát kértem,
ahhoz a gyermekének és az unokájának a születési anyakönyvi kivonata
elegendő volt másolatban; az unoka megbízásából kértem ki a halotti
kivonatot.
Levélben (tértivevényes küldeményként) szoktam megkeresni az
anyakönyvvezetőket, eddig így működött.
Üdv,
Erika

Zana János <jzana9941 at gmail.com> (időpont: 2020. jan. 31., P, 15:42) ezt