[Csaladtortenet 2] evangélikus őskereső

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Feb. 1., Szo, 23:55:33 CET

Kedves Zoltán és Péter!
Kérdés, hogy mikor anyakönyvezték a halálát. Ha például hamvasztás utáni
temetés volt, lehet, hogy az több mint egy hónappal a halála után történt,
akkor pedig még később kell keresni az Őskeresőn.
Továbbá, bár igaz, hogy a neten nincsenek fenn Győr állami anyakönyvei, de
úgy tudom, a levéltárban minden állami halotti anyakönyv szabadon kutatható
1980-ig.
Üdv,
Anna

Czellecz Zoltán <zczellecz at digikabel.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 1.,