[Csaladtortenet 2] Nagyszeben

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Feb. 2., V, 10:49:21 CET

Ez engem is érdekelne, van egy Ernestus Franciscus Wolf, aki nagy fiú volt
a Guberniumban, adóreformot csinált és csak annyit tudok róla, 1791.
április 23-án hunyt el 47 évi szolgálat után
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

keresztessyné mohr katalin <kmohr at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020.