[Csaladtortenet 2] Nagyszeben

Hegedüs Gyula (családtörténet) csaladtortenet at hegedusgyula.hu
2020. Feb. 2., V, 20:41:19 CET

Kedves Katalin!

Úgy látom, az ancestry.com-on vannak fent nagyszebeni evangélikus
anyakönyvek, még Mohrokat is találtam:
https://www.ancestry.com/search/?name=_mohr&event=_sibiu-sibiu-romania_1265676

Sajnos fizetős a szolgáltatás, bár van egy ingyenes kipróbálási
lehetőség, csak figyelni kell arra, hogy időben lemondd az előfizetést,
mielőtt elkezdik levonni a díjat a számládról. De ebben biztosan tudnak
segíteni a listatagok, akiknek van tapasztalatuk ebben.

Egyébként pár évvel ezelőtt ez az adatbázis ingyen elérhető volt egy
román szerveren, de aztán eltűnt onnan. Annak idején erre is Hunyady
Laci hívta fel a figyelmet, mint oly sok internetes kincsesbányára.
Szerencsére én még idejében letöltöttem az engem érdeklő brassói
anyakönyveket.

Üdvözlettel,
Hegedüs Gyula