[Csaladtortenet 2] Családi könyv

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2020. Feb. 2., V, 20:49:08 CET

Előzőhöz: ha nem a fotó van többségben, hanem a szöveg, és a fényképek csak
illusztrációk, akkor viszont célszerű egy komolyabb DTE (kiadványkészítő)
szoftvert igénybe venni. Sajnos a Word - vagy a Microsoft Publisher
alkalmazása - nem igazán alkalmas ilyesmire: nagyon nehézkes a fotók és más
illusztrációk illesztése. Sokan használják (én is) az InDesign alkalmazást,
ami az Adobe egyik programja és sajnos elég drágán mérik.
További opció, hogy elkészíted a szöveget, és odaadod egy profi
szerkesztőnek. Ilyenek számosan akadnak, ha kell, én is tudok néhányat
ajánlani, de alighanem a Macse tagjai között is vannak szakmabeliek.
üdv. Hirschler András