[Csaladtortenet 2] Rejtély kulcsa esetleg valakinél? :)

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2020. Feb. 4., K, 10:35:40 CET

Hát akkor még mázlink sincs, hogy mondjuk vasutas vagy hasonló ...  a bécsi
levéltár azt mondja ugyan, hogy minden katonaadatuk megsemmisült ebből az
időszakból, de hátha sebesült 1878-ban Boszniában, vagy valami hasonló.

Nekem egy teljes Deák ágam tűnt el így Bajáról, illetve a régebben itt a
listán említett vegyesnevű Eftim Adamescu is. Írtam a magyar katonaősös
címnek, bécsi levéltárnak, MÁV levéltárnak. Becsületesen utánanézteka a
gyakorlatilag nulla megadott adatnak, de eleddig semmi ...