[Csaladtortenet 2] Rejtély kulcsa esetleg valakinél? :)

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2020. Feb. 4., K, 10:43:40 CET

A návváltoztatásnak kicsi a valószínűsége, legalábbis Emilia Csincsik
vezetéknévvel szerepel több megyei hivatalos lapban, 1913-ban, és ott
azt írják: születési helye: Luczató, szülők neve: Csincsik Márton és
Franyó Mária. Ellenben Lucatőn született egy Franyó Mária (keresztelve:
Slovenska L'upca , 1865.09.28. született 09.24.), szülei: Franyó András
és Kasza Anna. Sajnos a házasságkötések (kb.1884) nincsenek fenn.
Üdv, Lengyel Gabi