[Csaladtortenet 2] Rejtély kulcsa esetleg valakinél? :)

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Feb. 4., K, 21:21:24 CET

Kedves Gyula,

köszönöm fáradozásod a témában.
Igen, ifj. János halála a veszteséglistában egyértelmű, de a halálát vagy
nem jegyezték be, vagy elsiklottam fölötte.
Igaz, a szülőkre fókuszáltam, ők lennének a fontosak - nem rá.

Az éneklő asszony pedig valóban nem passzol korban.

Üdv
Krisztián

Hegedüs Gyula (családtörténet) <csaladtortenet at hegedusgyula.hu> ezt írta
(időpont: 2020. febr. 4., K, 18:58):