[Csaladtortenet 2] Esetleges Név változások ??

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 5., Sze, 08:49:19 CET

Köszönöm, úgy értem e-mail hogy a “Tr” becenév kezdet szokatlan magyar nyelv? Teréz az is “becenév” biztos. De Trézsi meg Örzse valahogyan egy “érzés” nekem aki nem perfekt magyar tudomány van.

A többi nevek még nem nagyon láttam beírások de fojtatom keresés.

Ha csak egyszerű keresés csinálok a FS a Beritál akkor mintha elő jön sok Bertalan. Ha meg Puzsák keresem, akkor például Pausich meg olyasmi nevek (Bács-Bodrog Szabadka terület)

Köszönöm szépen!
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice