[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 6., Cs, 08:33:11 CET

Kedves Andrea,

Lehet attól is függ mire akarod, gondolom “könyvecske” vagy a falra mert vannak papír meg “ nyomtatásfestek” nem tudom magyar szó, de amik tartósak világosság meg idő többet bírnak (persze aztán ha a falra mint tábla akkor lehet külön fele üveg is)

Vannak olyan grafika papír ami nem fényes érzés, én gondolom ahol csináljak a print ott tudnak több fajta papír ajánlani !

Kedves üdv
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice