[Csaladtortenet 2] keresek születés Csupor Catharina approx 1808-1812

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 7., P, 22:20:48 CET

*Kedves Listatagak!*

Keresem már egy idö ota egy személy:

*Csupor Catharina *
Irták Czupor is, esetleg egy hely Czupre esetleg egy bejegyzés gyreke
kerestelés Czubor , meg persze Katalin is van ami Catharina

*Eskudött*
Beiras 352_1829_nov 25_völegény Gilicze Antonius-al / Szabadka St Teréz
romai katolikus
Catharina volt 18 éves. Pont ezek a beirások/ezek évek/ nem irja kik voltak
a szülök:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QLH8?i=161&cat=2748210

Találtam gondolom approx 8 beirás született gyrekek például:
Elsö volt Gilicze Agnes, Kunbaja
Asztan 1835 inkabb Szabadka, Theresia
Ikrek is talaltam 1845, Jozsef és Rozsa (akkor irja Gilitza+Czubor)
Utolso gyreke aki szuletett 1853, Helena
+
Esetleg egy beiras 1847_dec 13
ès ez Csantavér de itt van a problem mert aki itt szuletett irja anyuka
másik vezetéknév. De egy fiu Gilicze Joannes/János szuletett.

A többi beiras valahogyan a keresztszülök nevük néha egyforma, vagy összé
pásszol a Gilicze oldalon talált be-eszkudött nevek, de persze Kunbaja meg
Csantavér mások (ott lehet kevesebb rokon/ismerös volt)

Valahogyan probálom találni a Csupor Catharina szuletes de nem sikerul. És
keresem a FamilyS és nem jön fel jo találat.

Gondolom megvan mikor elhúnyt 1884, irja 75 éves_beirás 847:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSG9-N39D-Y?i=23&cat=2748210

Esetleg valakinek van gondolat hol tudnám megtalálni? Szabadka terulet
nincs nagyon sok Csupor mikor keresem a neveket. De megis valahol a
születes kellene 1808-1812.

*Köszönöm!!*
Udv. Zsuzsanna

*Kindest regards*