[Csaladtortenet 2] Geréb

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Feb. 8., Szo, 13:17:01 CET

 Kedves családtörténet levelezőlista tagok

A familysearch-ön kutatom családfám.
Ferencz Gergely id: GSZR-BLM és felesége Anna Rédai születési anyakönyvét
keresem. Mindketten görög katólikusok voltak.
A házasságkötés 1852 jan 26-n volt Szerencsen.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-R9HW-J
Geréb és Kamjonka van születési helynek megadva
Akkoriban Geréb még Hrabszke volt úgy tudom így valami nagyon nem kerek.
És ott nincs anyakönyv erre az időre, de nem is éltek ott Gergelyek.
Kamjonkán végiglapoztam a születéseket 1829-31-ig de semmi.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Ecseki Tamás