[Csaladtortenet 2] halotti anyakönyvi kivonat

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2020. Feb. 17., H, 09:23:24 CET

Halmy Péter levelét nem láttam sajnos, Kaphatnék egy linket Bad Arolsenhez?
Ugyanakkor ami előkerült, az nem letartóztattak, hanem zsidók összeírása és
a Budapest főváros Levéltárában kutatható IV 1419 r jelzet alatt
4si Gyuri
30 4358481
sakk-magazin.hu/4si

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr.