[Csaladtortenet 2] furcsa csalad, segitseget kerek

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 18., K, 07:10:34 CET

Erdekes olvasni és tudni!, nem értem mindent de valamennyi.

Szabad kérdezni a témához/törtvétlen/ rom.katolikus versus reformért/másik vallás ugyan olyan helyzet/érzés lett a torvetlen vagy “könnyebb” dolgok valamelyik vallásnak?

Én Szabadka adatokat rom.kat kutakodok és mintha láttam eleg sok torvétlen kereszteles láttam például 1860-80-90 évek (egy oldalon többször) és aztán esetleg inkább mintha kevesebb. Volna ennek valami történet oka? Én gondoltam esetleg inkább ellenkező helyzet...

Kedves üdvözlet
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice