[Csaladtortenet 2] Házasság 1940

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Feb. 18., K, 15:50:32 CET

Kedves Péter,
ott biztos megvan, de az új szabályok szerint 1895-1933 kutatható csak
mezei kutatónak, 1940 még nem...  (A BFL vezette be először a törvényi
korlát kiterjesztését plusz évekkel "a biztonság(uk) kedvéért", utána jött
csak ugyanezzel a metódussal az MNL)

Péter Bárány <peter at barany.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 18., K,
15:38):