[Csaladtortenet 2] Nagybecskerek általános kérdés_Bánat

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 18., K, 22:58:50 CET

Kedves Kutatók!

Ezt a választ kaptam Levéltár Nagybecskerek/Zrenjanin Bánat:

“We possess matricular books for Torda. However, we do not have any online archival materials. The only way for you to make your research is to come personally, and for that (since you are a foreign citizen) you will need a formal permission from our Provincial ministry for culture in Novi Sad. Permission and personal research are both free of taxes. /Best regards,
Historical archive of Zrenjanin”

Úgy értem ingyenes és lehet elmenni és levéltárba nézni mikrofilm. Kérdeztem és nincs terv hogy digitális csináljak az adatok legfőbb azért mert nincs elég akik dolgoznak levéltár.

Valakinek van “tips” ötlet (?) hogy tényleg lehet oda menni és kutakodni vagy igazából vannak problémák ahhoz? Hogy nehezebb mint amit ír az e-mailben információ?

Én gondoltam nagyon problémás meg drága, és esetleg kell tudni szerb nyelv.

Köszönöm :)
Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice