[Csaladtortenet 2] kiolvasas segitség 1791

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Feb. 22., Szo, 11:48:42 CET

Kedves Zsuzsanna,

a szöveg szerintem: Catharina uxor Matthaei Balass, azaz Matthaeus Baláss
(Balázs Máté) felesége, Katharina (Katalin)
uxor = feleség

A halotti és a házassági anyakönyveket is érdemes megnézni 1786-1788 között,
hátha az első feleség elhunyt és T. Pál újra nősült és ebből a házasságból
is
születtek gyermekek.

üdv
Czellecz Zoltán