[Csaladtortenet 2] Cserhátsurány polgári házassági anyakönyv keresése

László Mamrovits laszlo.mamrovits at gmail.com
2020. Feb. 22., Szo, 15:51:05 CET

Kedves Dávid!

Én azt látom, hogy csak 1916-ig vannak fenn az FS-en a házassági
anyakönyvek. Lehet utána máshova került az anaykönyvvezetés, vagy még nem
került digitalizálásra, mivel olyan adat van benne, ami nem publikus.

https://www.familysearch.org/search/catalog/1042167?availability=Family%20History%20Library

Üdvözlettel,

Mamrovits László