[Csaladtortenet 2] Ikrek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Feb. 23., V, 20:58:26 CET

Kedves János!
Ennyi információból nem lehet eldönteni. Mint ahogy két sorral lejjebb
Gedeon és József is lehet egy vagy két személy is. Általában jelölni
szokták, hogy ikrek, de láttam már olyat is, hogy egyértelműen egyetlen
személy két keresztneve közé beírta a pap az "és" szót.
Ugyanakkor az előző oldalon (jobb oldal 2. sor) van egy Menyhért Dezső
János Móricz, ill. következő oldalon (jobb oldal 3. sor) egy Zsigmond
Gyula, ahol nincs "és" a nevek között.
Akkor lehet biztosat tudni, ha pl. a házassági vagy halotti anyakönyvben
szerepel az Erzsébet Ilona név egyszerre, vagy két külön személyként
szerepel Erzsébet és Ilona is.
Különben marad a bizonytalanság ;)
Üdv,
Anna