[Csaladtortenet 2] kiolvasás elhalt 1830

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 23., V, 21:32:22 CET

*Kedves ListaTagak!*

Keresem Petrik Elisabeta: Probalom a pontos eskuvöt is találni. Vannak
keresztelések ennek a párnak több, de eskuves valami nem stimöl.
Kellene neki lenni eskuves Takács Pál a férj. De amit találtam egy másik
Takács emberrel, de azoknak nem találok gyermek. Hanem inkabb Takács Pál +
Petrik Elisabeta. A kettö Takács eskuvö amit találtam az volt 1781, és
esetleg össe kevertek a neveket. nem tudom, mert egyik alu van pont.
"I mean the two wedding entries are next to each other 1781, the brides are
both  called Elisabetha but different surnames and the grooms are both
Takács (Pál and János) and the one thing that differs are the ages for the
couples, so that's something to look at."

Neztem az adatokat és ugy látom vannak Petrik személyek. En sose halottam
azt a nevet. De láttam benne van a Csalad encyclopedia. vannak több Petrik
Erzse´bet is...

*Hogy itt van egy elhalt Petrik Elisabeta. *Ugy néz ki a P mint egy B.
Es a Frej ugy néz ki mint B-vel keuze a nov? Vagy lehet *Paulum*? Akkor az
esetleg Pál? Irja "vid" (akkor meghalt már a férje) de mit ir még mellette?

*Beiras 937_ év 1830 *
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLH-H3XF-1?i=749&cat=2748210

Kedves Udv
Zsuzsanna