[Csaladtortenet 2] Kiolvasás kérés

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Feb. 26., Sze, 09:44:30 CET

Azért egyértelműen valótlannak tűnik (összeszámoltam) az hogy 28 fiatal
párból 17 árva volt.
Az hogy özvegyek voltak vagy nem, irreleváns.
Remélem ezért a papot isten jól megbüntette :)  és főleg azért mert csúnyán
írt. Persze gondolom csak nyűg volt neki . . .
A mostani észak kelet Szlovákia területén láttam ilyen sok árva bejegyzést
egy Görög katolikus anyakönyvben

De visszatérnék az eredeti kérdésre a bal alsó bejegyzéshez olvasásához
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS54-RD4S
Köszönöm a kiolvasásokat, de András apjának is Andrásnak kellett lennie e
szerint a keresés alapján. A Martin nem valószínű, mert olyan keresztnevű
Ecsekit (etseki,etsegi  . . ) nem találtam.
https://www.familysearch.org/search/record/results?surname=e*&birth_place=Szolnok&birth_year_from=1792&birth_year_to=1819&mother_givenname=Ro*&mother_surname=me*&count=20&offset=0

László Mamrovits <laszlo.mamrovits at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
febr. 25., K, 23:03):