[Csaladtortenet 2] Komárom 1944

Broviac István broviac at tolna.net
2020. Feb. 26., Sze, 14:10:41 CET

Kedves kutatótársak!

Tanácsotokat szeretném kérni az alábbi ügyben:

Bravják Béláról annyit tudok hogy 1892.04.03-án született Munkácson, r.kat.
Bravják László pintér, Munkács  és Szabó Emília sz. Megyes, Erdély gyermeke.

Meghalt 1945.01.06 Aussenlager Zwickau, Konzentrationslager Flossenbürg.

Type of Transfer: Single transport (egymaga volt a transzport???)

Institute of delivery: Befehlshaber der Sicherheitspolizei und des SD Ungarn
in Budapest. ( Feladó: A biztonsági rendőrség és az SD Magyarország
parancsnoka ?)

From: Komárom.

Type of detention: Political protective custody. (Politikai védő őrizet???)

Arrival: 1944.11.15.

Azért írtam angolul hogy nehogy elferdítsek valamit fordítás közben.

Érdekesnek találom hogy politikaiként valakit koncentrációs táborba
küldenek.

Mit kellett elkövetni ezért, szerintetek?

A fenti információkat Németországból kaptam, nagyjából ez a lényeg, többet
nem tudnak Béláról sőt megkértek ha találok valamit küldjem el nekik is.

Ha Komáromból indult lehet hogy ott élt?

Tudtok valamilyen forrást ahol '44 előtt Komáromba rá lehet keresni e névre?

Ti hol és hogyan kezdenétek el?

A hozzászólásokat előre is köszönöm,

Üdvözlettel,

Broviac István