[Csaladtortenet 2] nevvaltoztatasok

rudi czettler rudiczettler at yahoo.com
2020. Feb. 27., Cs, 18:24:42 CET

Kedves Judit!
Csatar Rudi vagyok, nemreg csatlakoztam a kutatok csoportjahoz.Olvastam leveled es hasonlo problemam van a nevvaltoztatassal kapcsolatban.Apam unokatestvere, szuletett Zettler Janos Istvan Rezso 1903-ban Budapesten, nevetvaltoztatott kb. 1934-ben Toronyai Janosra. Apam felmenoirol o az egyetlen akieletben maradt. Semmi nyomot nem talalok rola az uj nevvel. Keresem hasonlo lenne.Ha valakinek tapasztalata lenne a nevvaltoztatassal kapcsolatban nagyon boldog lennekbarmilyen infoval. Elore is koszonom barmilyen segitseget.
Udvozletem,Rudi