[Csaladtortenet 2] Teljes elakadás

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Jan. 1., Sze, 12:42:56 CET

Néha az ember mindig csak falakba ütközik.

Adott Simcsik Márton (Csincsik/ČINČÍK/Sincsik) aki menyem ükapja.
Libetbányán (Ľubietová, Banská Bystrica járásban) 1885, -87, 89-ben
születtek gyerekei Franyó Máriától. (Születésiket megtaláltam)

Keresem a Márton születésijét, és vagy házasságijukat csak sajnos nem akadok
nyomára. Evangélikusok, de a katolikus könyveket is néztem

Megpróbáltam az anya vonalán keresni. Hátha ott volt az esküvő. Kigyűjtöttem
Libetbánya tágabb körzetében a korban megfelelő Franyó Máriákat. Sajnos
teljes sikertelenség.

Mit tehetnék még?

Minden segítséget köszönök: Lengyelné Éva

Ui. Simcsik Márton és Berki Anna tévút. Egy hónap különbséggel mégsem
születhetett Mártonnak két nőtől két helységben gyereke.