[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21264] Az ANYAKÖNYVEK adatbázis frissítése - 2019.12.31

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2020. Jan. 2., Cs, 09:56:26 CET

Kedves Kristóf!
A catalogból Magyaróvár katolikus anyakönyvei 1895-ig:
https://www.familysearch.org/search/catalog/117364?availability=Family%20History%20Library

A házassági és halotti nincs indexelve, (a többinél sem!) tehál végig kell
nézni.
Üdv: Kati

Kristóf Kopp <kopp.kristof at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 2., Cs,
9:18):