[Csaladtortenet 2] Fwd: Kiolvasás segitség (Gilicze Mihayl 1892+1896)

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Jan. 6., H, 13:18:16 CET

                          Kedves Zsuzsanna!

    A Gilicze család nem költözött Tompára!
Tompa Szabadka egyik külterületi része a várostól északra, észak-keletre a mádai határtól a ludasi tóig húzódó homokos pusztaság neve. Ezt régen legelőnek használták, majd később a város nagy kiterjedésű erdeit, szőlleit ezen telepítették.
  Csakúgy Szabadka külterületi  része, mint a gyermek születésénél írt lakhely a " Napnyugati ugarföld" .
                                                                   László