[Csaladtortenet 2] Ungvári Görögkatólikus nyilvántartások kezelése a FS-ön

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2020. Jan. 6., H, 17:28:45 CET

    Kedves Kutatótársak !  Nemrég bukkantam rá a
FS-ön egy adatbázisra , mely az
Ungvári  Görögkatólikus Egyház egyházi
nyilvántartásait tartalmazza ( (születések,
házasságok, halálesetek, kivonatok, egyéb egyházi
nyilvántartások és levelezés) Óriási anyag, engem
fõként az anyakönyvi bejegyzések érdekelnének.
Érdeklõdöm, hogy volt-e már köztetek valaki, aki
már foglalkozott ezzel az anyaggal ? Nekem úgy
tûnik, hogy "ömlesztve", logika nélkül vannak a
nyilvántartások, képtelen vagyok rájönni, hogy az
anyakönyveket hogyan lehetne kiemelni keresésre az óriási anyagból :-)
Létezik-e valamilyen egyszerûbb módja ennek a
keresésnek.??  Ha valaki már próbálkozott ezzel
esetleg sikerrel is járt, nagyon kérem ossza meg velem a tapasztalatait.
Elõre is köszönöm, Marika B. Villányiné