[Csaladtortenet 2] Köszöntés

Sándor Farkas sasafafkas at gmail.com
2020. Jan. 9., Cs, 10:05:44 CET

Köszöntök mindenkit a családtörténeti levelezőlistán !

Farkas Sándor vagyok, tavaly decemberben lettem MACSE tag, most
regisztráltam erre a levelezőlistára.

Nagy értéknek tartom az adattárat amely az indexelők áldozatos munkája
nyomán keletkezett.
Aki kutatott már levéltárban és minden más egyéb helyen az tudhatja ezt
igazán, de itt valószínűleg a többség ilyen .

Szegediként én Szegedet és Szeged környékét kutatom a családfám miatt, de
Kiskunhalasra, Kiskunmajsára, Makóra, és Szerbiába (Bácsszőlős) is vezetnek
szálak amelyeket követni próbálok.

Szép napot mindenkinek !

Farkas Sándor