[Csaladtortenet 2] Nyíregyháza halotti anyakönyvek?

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Jan. 9., Cs, 15:24:51 CET

Kedveseim! Engem az zavar ebben a megyében elérhető polgári anyakönyvek
helyzetében, hogy határozottan emlékszem, hogy ez volt az első megye, amit
az FS adatbázisban indexeltünk, Magyarországon. Akkor 1925- körüli időszakig
a születések, esketések és halálozások is fel lettek dolgozva. Nyilván a
megyei Levéltár döntött úgy, hogy ebből csak 1908-ig teszik lehetővé a
lapozgatást. Rákérdezver későbbi eseményeket is elő lehet keresni- sajnos
nekem, Nyíregyházán, még a példa erejéig sem sikerült. Üdv.: Páli Pista