[Csaladtortenet 2] Nyíregyháza halotti anyakönyvek?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Jan. 9., Cs, 18:18:55 CET

Páli Pista írta:
> Engem az zavar ebben a megyében elérhető polgári anyakönyvek
> helyzetében, hogy határozottan emlékszem, hogy ez volt az első megye, amit
> az FS adatbázisban indexeltünk, Magyarországon. Akkor 1925- körüli időszakig
> a születések, esketések és halálozások is fel lettek dolgozva.

Néhol. Vannak továbbra is az FS által indexeletlen Szabolcs megyei
polgári anyakönyvek, és helységenként változik, hogy meddig terjednek
(indexelve vagy anélkül). Azt hiszem, ez főleg attól függ, hogy a
filmezés helyszinén mi volt jelen aznap, amikor filmeztek.

A talált filmszámok táblázatában nincs további anyakönyv
Nyíregyházáról, csak ugyanazok, mint az FS katalógusában.

Juli
/\ /\