[Csaladtortenet 2] Nyíregyháza halotti anyakönyvek?

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Jan. 9., Cs, 19:56:31 CET

Többször értetlenkedtem azon, hogy a polgári anyakönyvek másodpéldányainak filmezése, a filmekhez való hozzáférés sok esetben olyan, mintha garabonciások csinálták volna. Azt tudom, hogy az információk birtoklása pénzt, hatalmat jelent általában. Kérdezem ki előtt titkolják? Azok előtt, akikről szól? Nem lehetne ezt a faramuci helyzetet feloldani valahogy?  Életemben irodalmi tevékenység ürügyén ilyen költői kérdésekre tellett. Ja! Az FS adatbázisba való indexelésről nem készítettem saját magamnak kimutatást vagy mentést. Nem helységeket dolgoztunk fel, hanem azt amit a program elénk csócsált.  hisz a rendszerük védekezett a kíváncsi emberek érdeklődésétől!  Üdv.: Páli Pista