[Csaladtortenet 2] Kérdés szerb Bánat Torontál

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 19:26:13 CET

Sajnos Szerbia és Románia nem sokat járulnak a családfakutatáshoz: az
FS-en és úgy általában az interneten csak nagyon kevés anyag található
ezekből az országokból. (Rosszmájú magyarázatom, hogy egyik kormány
sem akarja, hogy a lakosság megtudja, az őseik mennyire nem szerbek
vagy románok.)

A dunai svábok családkutató szervezete említi Torontáltordát a
helységnévlistán, de úgy látom, sajnos senki sem kutatja, és nincs
családkönyv vagy településkönyv róla:
http://www.dvhh.org/banat_villages/village-list.htm

A helységnévtárak szerint helyben volt a római katolikus templom és a
polgári anyakönyvi hivatal, de nem tudom, hol vagy hogyan lehetne
ezekhez az anyakönyvekhez hozzáférni. Az FS-en mindenesetre nincsenek.

Juli
/\ /\
>*.*<

Zsuzsanna Larsson Gilice <zsuzsannagilice at gmail.com> ezt írta