[Csaladtortenet 2] Budapesti anyakönyvek kérdés

Broviac István broviac at tolna.net
2020. Jan. 14., K, 15:50:47 CET

Kedves listatársak!

Először is Búék mindenkinek, ha nem késtem el nagyon.

Budapesti kutatásban (meg másban is) nagyon járatlan vagyok, kérnék egy kis
segítséget.

1935 Május 26-án Budapest, VII ker. házasság:

Bravják Margit Borbála és Szabó József.

1934 házasságkötés éve, Budapest, IX ker, Üllői út 105,

Bravják Ilona és Mauthner Ferenc

Szeretnék utánanézni hogy születtek-e gyerekek a két házasságból.

R.k. születéseket kellene átnéznem 1935 és 1934 után, Bp VII és IX
kerületekben.

Tudna segíteni valaki hogy hol kellene elkezdenem?

Köszönettel,

Broviac István