[Csaladtortenet 2] Fs - helységnév = találat

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2020. Jan. 15., Sze, 21:22:16 CET

Kedves Zoltán!
A leveled nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Apai nagyszüleim ott
születtek, sőt még Édesapám és két testvére is. A harmadik testvére már
Mátészalkán született. Trianon miatt jöttek el onnan.
Kipróbáltam. Valóban sok adatot hoz ki, de szerintem azokat, akik Amerikába
kerültek. Kihoz elvileg több oldal találatot, de nekem csak egy oldalt
mutat meg.
Majd még próbálgatom.
Üdv: Ili

Hoffer Zoltán <mester64 at msn.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 15., Sze,