[Csaladtortenet 2] névtérkép - leginkább német nevekre

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Jan. 17., P, 20:58:16 CET

A Mojsisovics névre kerestem rá. Konkrétan Roderich Mojsisovics a
nagyanyám másod-unokatestvére. Graz-ban halt meg, de ott legalább hat
evangélikus gyülekezet van. Főként azt szerettem volna ellenőrizni, hogy
megnősült-e.

Találtam egy hírlapi idézetben egy Helene nevet, de lehet, hogy csak
tanítványa volt. Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása