[Csaladtortenet 2] Velicsna ( Nagyfalu )

dr. Elek András dr.elekandras at t-online.hu
2020. Jan. 19., V, 09:10:17 CET

A lelkésznek írjál.

----- Eredeti üzenet -----
From: Attiláné Komáromi
Sent: Sunday, January 19, 2020 6:18 AM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] Velicsna ( Nagyfalu )

Kedves Listások!

Mint azt már korábban megírtam kiderítettem, hogy a Benczúr nevű őseim
Velicsna ( Nagyfalu ) településről származnak! Ez a régi Árva vármegye
területén található még ma is létező település!
Kérdésem a következő! Hogyan tudnám kideríteni, hogy laknak-e még most is
ott Benczúrok? Írtam az ottani polgármesteri hivatalba de válaszra sem
méltattak! Mit tudnék tenni annak érdekében, hogy ezt megtudjam?

Köszönöm!
Emőke