[Csaladtortenet 2] Burgenland

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2020. Jan. 20., H, 10:02:04 CET

Kedves Kutatótársak!

Nagy erőkkel próbálom kihasználni a Burgenlandi anyakönyvek kutathatóságát.
Csodálatos eredményekkel 10. generációs ősöm születési és házassági anyakönyvi bejegyzése 1670-80-as évek is meg van.

Most viszont elakadtam Müllendorf magyar neve Szárazvám települést nem találom, a kereshető anyakönyvek között.
Régebben volt egy oldal ahol minden település esetében kikereshető volt, hogy az anyakönyvezés hol történt egy adott hely esetében, sajnos nem tudom az oldal címét.
Illetve Müllendorfot sem, pedig az MNL Anyakönyvi adatbázisa szerint az 1800-as években helyben történt az anyakönyvezés.
A Magyar Katolikus lexikon szerint anyakönyvezés 1694-től van, nekem egy 1712-es születés kellene.
Persze az is lehet, hogy még nincs digitalizálva.

Másik kérésem ez a 1710-es házassági anyakönyv fordítása lenne, jól értelmezem, hogy a feleség nemes?

Üdvözlettel
Szűcs László

Mielőtt kinyomtatná ezt az e-mailt, kérjük gondoljon a környezetre

Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére! Think of the environment before printing!